123ZDB Merhaba bebeğim 4 ayını bitirdi anne sütü malesef alamıyor yavaş yavaş ek gıdaya başlamak istiyorum sizce ilk neyden başlamalıyım öneri tavsiye bekliyorum neler yapabilirim sormak istedim ?? 😊
Pankek 123ZDB Doktor pirinç unlu mama demişti. Pirinç ununu az suyla pişir. Katı oluyor biraz. Sütünü sağıp içine kat kaşıkla yedir. Meyve suyu (havuç,elma) ayrı ayrı ver 50cc kadar. Alerjisi yoksa yoğurt hafif sulandırıp ver başlarda
emreaysel 123ZDB valla ben çorbaların sularından birkaç kaşık ufak ufak başladım vermeye.. Böyle böyle alışacak inşallah
123ZDB eylulnisa_20 evet tabiki doktora başvurucam erken diyede biraz aceleye etmiyorum ama bir yandanda merak ediyorum dediğiniz gibi