Kbrasahiinn06 her bebeğe iyi gelen mama farklı. Gaz olmasın diye aptamil conformil verdik kilo alamadı, bebelac gold verdik kakası felaket kötü koktu. Hip verdik kabız oldu. Sma nın içeriği değişti iyi değil diyorlar. Sadece aptamil kullanıyorum şuan memnunum mesela. Ama görümcem bu bimdeki bebitiv midir Nedir onu kullanıyo. Oğlu bir tek onu sevdi.