Benim bebegıme oyleydı 4 aya kadar devamlı ıkınıyordu cok uzuluydm cnm ne zamn Dger bbkler gbı ıkınmdn rahat gorucem diyordum rabbm gösterdi suan 15 aylık sukur herkes gaz diyordu ben inanmıyordum kac defa doktora gtrmustum 😊 ama gercekten gazdan dolayı ıkınıyormus yavrum en kısa zamanda ınsallah gecer uzıcu bir durum maalesef