_Nehirim Puki bencede gerçekten öyleymiş yorumlardan bunu daha iyi anladım ama genel olarak 1 senenin sonun da üç aşağı beş yukarı düzeliyor gibi sanki 🙄
Laraa _Nehirim Doğrudur ya🙏ben ikinci bebeği çok istiyorum fakat şuanda değil yani eğer hamileysem üzülmem sevinirim ama daha çok çok çok küçük bebeğim 😥
Minikannesi00 _Nehirim evet ya hele son günlerde doğsun artık diyodum . En rahat zamanımızmış haberimiz yokmuş 😂
Denizdemirr _Nehirim 40 ım öıktı sorna adet gördüm 7-8 gğn sürwrdi öyle oldu sonrasında her ay düzenli olmaya başladım sadece 1 kere olmadım onunda nedenini anlamadım 10 aylık kızım 9 aydır hep düzenli
Cansuuecc _Nehirim Gitmeyin de şuan bence çok riskli doktora gitmeye korkar olduk 😔 Senenizin dolmasını bekleyin sonra da gidin ağrı sızı ya da anormal bir kanama yoksa sorun da yoktur inşallah
Pelin87 _Nehirim kanamam çok uzun sürmedi belki 2 hafta azar azar ve ara ara. İlk adetimi 6. Ayda oldum, ilk 3 adetim 1,5 ay arayla oldu hep, şuanda da 33-34 günde bir oluyorum, 1 yıl oldu doğum yapalı