Cansuuecc anladım,benim kızım 6 ayın sonunda emmeyi bıraktı sonrasında ise çok çok az olarak emmeye devam etti yok denecek kadar az ama ondan baya bi sonra adet görmedim kızım neredeyse 1 yaşına girecek toplasanız 2-3 kez adet ya oldum ya olmadım 🙄 önceleri düzenli olarak adet olunca düzensizlik tedirgin ediyor insanı yahu 😒