Esma1290 Kızlar 2 aylık aşısının ikinci dozu ya. Nasıl oluyor yine bı kol bı bacak mi. Bide kaç gün sonra banyo yaptırılıyor
Mom076 Esma1290 cuma günü yaptık bızde ıkı bacaktan kola yapmıyor bıldıgım kadarıyla 4 aylık olduk ıkı doz vuruluyor
Esma1290 Mom076 banyoyu ne zaman yaptırdın. Sorma sebebim Çarşamba sünnet olucak kismet olursa. Sünnetten sonra 1 hafta banyo yok . Salı banyosunu yaptırmak istiyorum çünkü ya 🙄
Mom076 Esma1290 bır gun sonra yapabılıyorsun banyosunu aaa bızım burda yaptırmıyorlar sunnet sız nerde yaptırıyorsunuz
Nescafe Esma1290 koldan bir defa vurdular o da verem aşısıydı . koldan vurulan başka aşı varmı bilmiyorum 🤷♀️
Baturalpinannesi Esma1290 canim bizde çarşamba günü yaptırdık 2 bacakta sadece kol yok banyosunu da ertesi gün yaptırdım doktorumuz sadece 2.ay verem asisından sonra banyo yaptirmiyoruz 4.ayda sıkıntı yok dedi yaptırdık çok şükür sıkıntı da olmadı
Esma1290 Baturalpinannesi ohhh içim rahatladi vallahi. Allah razı olsun canimmmm ♥️ kaygilanmistim normalde soracaktım ebeye ama kaygıdan uyku girmiyor gözüme çok tşk ederim 💙😘
Esma1290 Mom076 biz evimizde yaptiricaz . Bı tanıdığımız var . Sünnetçi . Hastanede de bu işi yapıyor bilmiorum valla . Bende ilk korkmuştum pandemiden dolayı olmaz die ama