Oğlum 5ay 26günlük 2-3 gunluk bir ates yüksekliği ve ishal yasadik doktorumuz üst solunum yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi saat 11de uyuttum emerek uyudu çok iyiydi ateşide düşmüştü 1de uyandı emmek istemiyor iki saattir ugrasiyorum yok ne uyuyor ne emiyor meme reddimidir acaba yoksa uykusuz veya tok olduğu icinmidir neden olabilir doktorumuz emmede azalma olursa hastaneye gitmemizi söyledi ne yapmalıyım yardımcı olun nolur