Denizinannesi52 aseul321 e devletten olmuyor kaymakamlıklarda sosyal hizmetler ve yardımlaşma var ordan gidip başvuruyorsunuz
Denizinannesi52 Huysuzpanda-arven temmuzda yaptım doğum da kaymakamlıktaki sosyal yardımlaşmadan başvuru yapıyorsunuz e devlettennde takip ediyorsunuz
C_yur Basvuruyu nasil yaptiniz bilgi verebilirmisiniz biz 18 gunluguz nasil yapilacagini internettede net bi bilgi yok dilekce var elimde gondererek oluyor mu
Smryna Denizinannesi52 Bir süresi var mı doğum parasi icin ben de başvuru yapicam virüsten dolayı uzun süre evden çıkmadım çünkü ikamet adresimin olduğu yere mi başvuru yapmam lazım.
Zehraasmin Denizinannesi52 Ben haziran 18 de doğum yaptım temmuz 3 de çektim bende de ödeme aşamasında yazıyordu tesadüfen pttyi aradım paranız yattı dedi yani o yazılan yazıya bakmayın arayın bence sisteme geç geliyor PTT no 444 1 788