Yusufalim canım ben çok arayislarda idim ..doktora götürdüm yapar yer deyip gönderdiler..öncelikle karşısına gecip jelibon cignedim ağzımı aca aça.onun da yapmasını istedim bir yapamadi iki yapamadı üçte yaptı,muhallebi yoğurt yedirirken azı dişlerine doğru koydum dişlerini farketsin diye yavaş yavaş bunlarla başladım ,ayna karşısına geçip ağzın burnun nerde diyip oyunlar oynayıp sonrasında hadi cigniyoruz diyip çiğneme hareketleri yaptık her gün beş dakika bunları birkaç ay yapmaya çalıştım. ,daha sonra eşim yıllık izne çıkmıştı beraber kahvaltı yaparken ona da koyuyordum her zaman ki gibi yemez ama bı umut diye sonra ufak parcalarla pankek koydum yanına da meyve suyu ilk gün sadece iki küçük balık kraker kadar pankek verdim onu yedi ama bizim evde görsen dünya bizim olmuş alkışlar ,aferinler ..akşamına da iki kez tatlı kaşığinda sen de dört ben diyim beş pirinç pilavı tanesi onları verdim böyle böyle zorlamadan devam ettik az ama istikrarlı çok zor ama oluyor sabır ve dua