Nuremm maalesef aynı sıkıntıdayız 1 ay 22 günlüğüz gündüz uykumuz çok çok iyi ama gece 12 den sonrası ayağımda sallıyorum tam uyudu diyorum hoop koyduğum gibi ağlamaya başlıyor. Hele dün sabah 08.00 a kadar uyumadı artık sinir boşalması yaşadım oturdum ağladım. Eşim baktı sağolsun ona da kıyamıyorum çok çalışıyor ( iş saatleri uzun ) ama her gün böyleyiz artık uyku düzeni olsun istiyorum 😭 bu akşam banyo yaptırıp öyle uyuttum saat 23.00 da yattı 24.00 da geri kalktı 🤦🏻♀️ Şimdi ayağımda sallıyorum tam uykuya dalabilmiş değil inşallah düzelir bu durum 🤲🏻🤲🏻