Sutlac11 1. Sen emdi sanıyorsun o muhtemelen memede uyuyup kalıyor 2. Gaz sancısı olma ihtimali çok yüksek 3 bebekler sadece aç ya da gazlıyken ağlamaz, kendini güvende hissetmediğde korktuğunda kokunu duyamadığında her şey için ağlama ihtimali var. Ama bahsettiğin şey biraz aç ağlamasına benziyor. Memende aktif emmesini sağlamalısın . Sürekli uyandır. Ben bazen bezini açmak zorunda kalıyordum sarılıkta vardı çok uyutuyordu. Tam çene ile kulak arasındaki kemiğin altını kuvvetlice parmağınla uyar, nazik davranırsan daha çok uyur kuvvetlice :):)