Elaa4050_ Ben 3 aydır kullanıyorum ,ilk kullandigim ay daha hap bitmeden 10 gün süren bir kanamam oldu sonrasında 2 aydır hiç bir şekilde kanama vs yok ..Hap prospektusunde tamamen kanama olabileceği ya da hiç olmayacağı yazıyor,ayrıca emziriyorsanız o yüzden de adetiniz gelmiyor olabilir