[silindi] bende ikisi de var e bebekten almıştım ön buçuk aylık kızım, zaman zaman biriyle zaman zaman biriyle oynuyo. Ama ikisini de tam olarak yürümek için kullanmiyo henüz, öyle oturup oynuyo ya da arabaya biniyo.. elektrik süpürgesinin arkasına tutunup yürümek daha tatlı geldi bizimkine😀😀