pattisanne benim kızım doğduktan 1-1,5 ay sonra fışkırarak kusmalara başladı 5 ten fazla kusuyordu, ultrason çekildi çok şükür sorun çıkmadı reflü dediler bize şuan ar mama ve şurup kullanıyoruz fışkırarak kusmalar hafifledi bizim. Doktorunuzun telefon numarası varsa gündüz yazın, reflü yatağınız varsa onda arkasına destek koyup yan yatırın ben hep öyle yatırıyordum o korkuyu tahmin edebiliyorum gece o yüzden uyumaya korkuyordum ve mümkünse gazını çıkartsa bile siz çıkartmaya devam edin kızım gaz çıkarttıkça kusuyordu her seferinde