Meeerveunal yoo ben dedim bugun birine. Benim acelem yok, zaten ömrünün geri kalanini yemek yiyecek ama anne sütü alamayacak dedim. 4 aylık Oğlum gözümün içine bakıyor ben yemek yerken diyince, hanfendi nasıl dayanıyorsun diye sordu. Kotu niyetle söylediğini düşünmüyorum ama bu tarz fikirlere sahip insanlar var. Bana göre bu gibi şeyler vicdanla degil mantıkla olmasi lazım. Benim oğlum suan hazır olsun yine vermem acelem yok ki bi sindirim sistemi iyice gelişsin midesi bagirsaklari gelişsin 6 aylık olsun bakariz.. Yanı erkenden başlamanin bana veya oğluma ne gibi faydası olabilir ki zarardan baska..bana göre… neyse herkesin düşüncesi kendine ne diyim.