icorik Ozlmylmz Gaz sancısı çok kötü gerçekten.. Ben hergün banyo yaptırıp güzelce yağlı masaj yapıyordum. Çok işe yarıyordu. Şimdi çok gazı olmuyor çok şükür..
aytunceymenim Ozlmylmz gazı var canım gaz sancısı yoğun cekiyor Ozlmylmz zaman biraz daha zaman biz 8ay 8 günlüğüz hala o problemleri yaşıyoruz üstelik onun üzerine kabızlık ve diş eklendi🤷♀️
aytunceymenim Ozlmylmz aslında onunda uykusu var uyumak istiyorsa sıkıntısı olduğu icin uyuyamıyor işte napsın sabi