Elifnazli canım niye öyle yaptıklarını anlamadım başka bir sorunmu var dicem ama yok diyorlarmış sanırım iyice büyüsün direk anne emzirsin diye biberon vermiyorlar ama anlamadım bak benim ikizlerimde 21 gündür kuvözdeler 31+6 da doğdular solunumdan çıktıkları gibi biberonla emme refleksini denemişler sonra bana gel emzir dediler biranda oldu ve bende şaşırdım ama çene kasları henüz gelişmediği için emzirdiğim zaman hemen uyuyakalıyordu orda biberonlada beslemeyi gösterdiler cok yorulmasın hemde doysun diye yavaş yavaş deniyoruz herseyi ve benim bebeklerim cok küçük doğdu 1630 1610 1300 e kadar düşmüşler suan toparladılar biraz doktorumuz 2 kilo olunca çıkaricam dedi ek olarak prematüre mama istedi eoprotin istedi aldık dün kilo alırlar insallah suan gün sayıyoruz ne zaman çıkar bilmiyoruz ama bekliyoruz ben o yüzden pek anlayamadım oranın kuralını hastaneden hastaneye fark ediyor demekki ama güzelce konuş öğrenmeye çalış onlarda iyiliği için uğraşır elbet 🙏🏻