Bussrraa 2 gündür ateşi inip çıkıyor 37.5 38 di hep 1 saat önce uyumuştu kontrol etmedim sadece 1 saatte bi anda 38.5 oldu hemen duşa soktum iniyo şuan ama diş ateşi yaşayan var mı ne kadar çıktı kaç gün sürdü lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız. İshal kusma burun akıntısı vs yok sadece damakları çok şiş
Zekimurendebizigorecekmi Bussrraa Ahh canın kıyamam .. kaç aylık bebeğiniz .. acaba paresetemol mu verseniz ? Calpol var mı eliniz de ?
Deletedmom14 Bussrraa diş ateşi 37 yi geçmez derler ama genelde yanında bi gribal enfeksiyonla gelir bu dişler 🥴 çok geçmiş olsun, bizde ateş yok ama gece yarısı elleri ağzında çığlık çığlığa ağlıyor 😕
Mom078 Bussrraa 38 üstü ateşten sayıldığı için bugun çok dikkatli olmanız gerekmektedir düşmeyen ateşte ise muhakkak gözetim altına alınması gerekiyor siz diş sanarsınız herhangi bir enfeksiyon da olabilir
Damladerin Bussrraa bizde 38 I geçmemişti sadece akşamları oluyordu nemli bez falan koymuştuk öyle böyle uç gün falan sürmüştü eğer dis ateşiyse ilaç önermiyorlar takip edin , doktora başvurmadan hemen ilaç kullanmayın derim
kuzey14 Biz yaklasik 5 gundur ateşliyiz ve dişten çekiyoruz, azılarımız çıkıyor 15 aylığız damaklarımız aşırı decerede kızardı hatta küçüçük yavrumun ağzı bile kokuyo, diş çikarken oluyomuş, çok gecmis olsun sizede gercekten cocuk buyutmek zor..
Bussrraa kuzey14 sizede çok geçmiş olsun Rabbim onları korusun minicikler insan kıyamıyo öyle ateşli görünce 😔
Bussrraa Damladerin doğudayız henüz yeni geldik doktora gidemiyorum 1 devlet hastanesi var orasıda perişan halde. Sabrediyorum daha fazla çıkarsa mecbur gidicez 😔
Twinsmomee İkiz bebeklerimin birinin 3. Günü bugün daha sakin gibi diğerinin 2. Günü o daha huysuz 7-8 saatte bir calpol veriyorum kızlarımdan birinde ilk 2 gün kusma(2 kez şiddetli) ve ishalde oldu
gnlmthn Bussrraa bizde birkaç gün önce yaşadık cnm elinagzindannhic çıkmadı ve ateşi 2 gün sürdü 38 i gecmiyirsa dişten daha fazlaysa enfeksiyon dediler ki enfeksiyon da şurup da işe yaramaz.6 saatte 1 calpol verdim ıslak bez alnına koydum yüzünü falan yıkadım 1 kere duş aldırdım fazlası hasta eder diye korktum oyle..Rabbim şifa versin ins.tez zmanada çıkarsınlar
Mirage91 Bussrraa Diş ateş yapmaz derler 37 derece olur derler genellikle. 38 derece olursa bi doktora götürün başka bi sıkıntısı vardır