Deniz34 Arkadaşlar size birşey danışmak istiyorum. Ben doğum kontrol olarak spiral kullanıyorum. Ancak hiç sekmeyen adetim 1 hafta gecikti. Yoğun beyaz akıntım var. Test yaptım çift çizgiyi göremeyince çöpe attım. Ertesi gün tekrar bakayım bir dedim 2. Çizgi belli belirsiz. Size sormak istediğim yani bu hızlı testlerde saatler sonra çıkan çift çizgi hamilelik belirtisi mi? Benimle aynı durumu yaşayan ve hamile olan var mı?
jap Deniz34 yaşamadım ama burda okuduğum kadarıyla beklemiş testin sonucu doğru değilmiş. 5dk sonraki sonuç doğru
Zekimurendebizigorecekmi Deniz34 Yarın sabah ilk idrarınızla tekrarlayın derim riske atmayın :) Herşey olabilir
Deniz34 sherlock_mom bende böyle biliyorum ama kimisi ben böyle hamile olduğumu öğrendim diyor yarın sabah tekrar deneyeceğim teşekkürler
EsofmanliSevketHoca Deniz34 Hamilelik beklediğim her ay negatif çıktığın da, geldim gittim baktım, çöpe attım baktım hep tek çizgiydi, sen yine de tekrarla testi derim😉
Deniz34 EsofmanliSevketHoca evet tekrarlayacağım yatın ilk işim test almak olacak bir de spiral var yani hamileysem eğer imkansızı zorlamışım denektir😂
Kitapkurdumom Deniz34 prospektüsunde yazar zaten canim ilk 5 dakikadan sonra cikan cift cizgiyi dikkate almayin diye
Didi-dodo 12 yil önce test yapmıştım sabahin 5 de , tek çizgi çıkmıştı, üzülüp geri uyumuştum… saatler sonra uyandigimda ikinci çizgi çıkmıştı ve simdi kizim 11 yasinda 🥰🥰🥰 herzaman ayni şey olamaz ama yinede dikkat edin
Deniz34 Didi-dodo ya inanamiyorum ya siz böyle yazınca işte içime kurt düşüyor. Kendimi yarına kadar yiyip bitirmem inşallah
Melismuhammed2331 Deniz34 canım ikinci çocuğumda yaptım baktım yok çöpe attım sonra sizin gibi ertesi gün bir baktım hafif ikinci çizgi Allah Allah dedim sonra bir hafta sonra adetim geçince birdhaa yaptım baktım hafifçe çıktı şimdi 3 aylık kucağımda 😁
Deniz34 Melismuhammed2331 Allah bağışlasın. Benim kızım 2 yaşında. Daha küçük zamanını bekliyordum. Aynı zamanda spiral takılı yani eğer öyle birşey olursa cidden çok şaşırırım. Peki test yaptığın dönemde yoğun beyaz akıntın varmıydı?
Melismuhammed2331 Deniz34 evet çok fazllasmisti uykudan uyanamiyordum ve ayıptır söylemesi isalde olmuştum
Deniz34 Melismuhammed2331 İshal değilim ama akıntım çok yoğun anlam veremiyorum. Bir keresinde antibiyotik kullanmıştım ondan geçikmişti yine yoğun akıntım oluyordu. Şimdi farklı sanırım. İçim içimi yiyor yarın ilk işim test yapmak olacak
Deniz34 Melismuhammed2331 günaydın canım hamile değilmişim adet oldum üzülldüm desem yalan olur. Spiralle hamile kalmak çok riskli bir durummuş. Bebekte çeşitli problemlere yol açabilme ihtimali yüksekmiş