Slm kızlar 4 aylık bebegım var cuma günü aşi oldu bundan oncede biberon reddı vardı bir iki gun iyidi aşi olduğu gunden berı içmiyor 150cc yapıyorum 90 cc bazen 60 cc içiyor sonra ağlıyor içmiyor sizde de oyle bır durum varmı ac dıye cok üzülüyorum bezını bıle doldurmuyor 😭😭😭ne uykuda verım dedım agladı yıne ıcmedı