Zamanlagelen şeker var zeten içinde ben kullanıyorum 4. Ayından bu yana aptamil,hipp,hero baby,bebelac ve arı mama hepsini kullandım şimdi arı mamayı çok seviyo arada veriyorum. Eğer şekersiz ve katkısız istersen hippin kaşık mamalarında asla şeker yok canım ama benin kız sevmedi