15.5 aylıkken süt sağmayı bıraktım dr umuz normal süt dene içmezse mamaya alıştır öyle kes sütünü dedi ama bazı dr lar 2 yaş öncesi süt önermiyor bizim dr umuz günde 500 cc yi geçme kansızlık yapar dedi ben bazen mama bazen süt veriyorum 19 aylık oldu 2 yaşına kadar da mama verilmesi gerekiyormuş zaten mama masrafımızda çok olmuyor normal yemek yediği için çok mama tüketmiyoruz ayda 1 ya da 2 kutu bitiyor