Bi kaç hafta önce mama değişimi sonrasında süt alerjisi şüphesi çıktı ve aptamil hipoalerjik mama kullandık onu içiremedik ve aptamil prosyneo geçtik fakat 6.ayımız doldu mamanın 2 numarasını bulamıyoruz normal aptamile geçsek bu şekilde olup normal mama veren var mı acaba