icorik Deletedmom42 mervedmr Şu an 9 aylık oldu. 7 aylıkken başladı bu bardaktan içmeye.. yardımla içiyor yarısını da döküyor 🙂içerken ısırdığı için cam bardak zarar verebilir diye bundan veriyorum.
Firstbaby Deletedmom59 ilk tadımlar içün kaşığı çok iyi. Ama sonrakş aylarda zor oluyor. Başka silikon bi kaşık daha aldım ben. Tabagını saha kullanmaya başlamadım. Önlüğünden de memnunum ☺️ Bence güzel