Geçen hafta oldu 4.ay aşısını ateş,huzursuzluk,sürekli ağladı yavrum aşının bir tanesinin yaktığını söylemişti ebe ve onu vurduktan sonra çok ağladı. Sonraki günler gece uykuları kalmadı ama yapacak bişey yok, inşallah sizin bebeğiniz hafif atlatır 🙏