İyi geceler sevgili anneler. Kızım 8 ay 14 günlük oldu ama saçları çok seyrek. Saçlı bir bebek olarak doğdu aslında sonra yan tarafları döküldü üstler kaldı. Şu an bazı yerleri çok uzun bazı yerleri kısa ve aşırı seyrek. Çevremdekiler muhakkak kestir saçlarını diyor daha gür ve güzel çıkarmış. Ne yapsam kararsız kaldım. Bir yandan kestireyim diyorum bi yandan da gözümüz hiç saçsız haline alışık değil nasıl olur ki diyorum😃 Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz, bebeğinin saçlarını kestirip sonrasında daha gür çıktı diyen var mı?