Busranisa Ben varım 2nci kutuya başladım hiç adet olmadan başladım ara vermeden kullandım. Bebeğim 4 aylık cezaretta marka
Ek1011 Aynen bende doktoruma sormuştum cezeretteyi önermişti Ama adet olmadan nasıl başlıyorsunuz yani öylede koruyor mu
Meyra1 Kubra1991 bende duymadım ve 1 yıl olmadı adet olmadım henüz bende kullanmak isterim ama kzım emiyor suan
Kuzumveben Busranisa hayir kullandigim surece adet hic olmadim dokyorum kullandigin surede adet olabilirsinde olmayabilirsinde demisti,biraktim ilk ay degil ikinci ay adet oldum