Derin34_ Arkadaşlar 24 günlük bi oğlum var 4 gündür nerdeyse her emmeden sonra kusuyor ve az değil nerdeyse tatlı kaşığını doldurur vaziyette kusuyor ilk bebeğim anlıyamıyorum ndn böle olduğunu doktora gitmiştik söyledim günde 4 5 kez kusuyor diye nırmal dedi ama ne bilim içim rahat değil yinede
Sibelmeryem Derin34_ Çok normal kusmalaları.. bizimki de cok kusardı. Altını emzirmeden önce değiştirmeye calıs. Kusmalar reflüden de olabiyor ama inan geciyor hepsi. Kısacası iyi bence bebeğiniz. Bir de baharatlı yemeyin. Sütü etkiliyor 😇
Hatice4646 Canım belkide çok emdiğinden fazlasını çıkarıyordur yeni doğan bebekler ne kadar emdiğini bilmezmiş
Derin34_ Hatice4646 evet hep göğsümde nerdeyse uykuya dalana kadar ilk olunca insan napcağını şaşırıyor
Derin34_ Sibelmeryem sürekli kusmaya başlayınca çocuğu üşütüyormuyum hep acaba diye inanın vicdan yapıyorum 😊 Acabs dedim süt alerjisi felanmı var diye aklıma geldi
Sibelmeryem Derin34_ Yok içiniz rahat olsun. Kakada kan olunca süt alerjisi veya herhangi bir alerji olma ihtimali var. bundan da Allah korusun ☺️
Haafiizee Benim bebeğimde iki aylık aynı şekilde kusuyor her emme sonrası bazen emerken bile kusuyor. Doktor bize de normal dedi. Sanırım doyduğunu anlamıyor fazlasını çıkarıyor.