Benim oğlumda saat 8 de gece uykusuna yatıyo ve 12 gbi bi daha emmeye kalkıyo tekrar yatağına koyunca tek başına uyuyo desteksiz sabah karşı 5-6 gbi tekrar acıkıyo ve kakası geliyo 🤷🏻♀️ Sonra bi yarım saat oyalanıyoruz tekrar yatıyoruz 9-10 a kadar gün içindeki uykusunu bi türlü çözemedi bazen 2 saatte bir uyumak istiyo bazen 1.5 saatte bir normal heralde