23082020 eda_16 önce ağlamasının nedenimi bulmalısın cnm bnmkide 3 aylık yatmak istemiyorum hep gezecek yoksa Ağlıyo
_mucizemmm Biz yıkıyoruz canım onda bulduk çareyi her akşam yıkıyoruz bir nebze daha iyi bazen ağlama krizine giriyor o zamanlar hemen yıkamaya 🐣 gündüzleri ağlarsa emziriyorum hemen sakinleşiyor