Leyla123 aptamilden tek denemediğim mama o kaldi aptamilden memnundum sma aldi esim o da fena değildi açıkçası net bsey anlamadim çünkü gaz savcılarımız basladi yeni yeni ozamanlar hipp combiotic aldim pahali olsa da denicem dedim herkes asiri memnun ama benim bebeğim nedense gegiremiyor onu içince ve gecede 3 kez kalkmaya basladi bebelac gold aldim o da çözülmüyor çözülse de geri kusma yaptı cok pıtır pıtır mama .yani sanırım aptamile geri doncem herkes gaz yapıyor demiş aptamile istemyrm ama hepsi birbirinden beter tecrübe oldu bana