Bebek1634 bende artık çıldırmak üzereyim.. uyanıkken illa yanında biri olacak, sürekli ya kucakta yada konuşacaksın dediğin gibi, gündüz yine bi nebze iyi uyuyor ama gece asla 3 ten önce uyumuyor. Sabahta 7 8 gibi uyanıyor biraz oyalanıp geri uyuyor, ama o sırada da uykum açılıyor tekrar uyuyamıyorum. Artık sersem gibi dolanıyorum evde.