bambammom aynı bizde o durumdayız gündüz kendi kendine oynar,emekleyerek evin hertarafını talan eder ama bana da yetmiyor gibi geliyor tek başına üzülüyorum😌 babası gelince neşeleniyor Allahtan. Gündüzleri çıkarabilirsem yarım saat 1 saat bebek arabasına koyup sokak gezdiriyorum hava alıyor ,gelince uykusuda güzel oluyor