bitterdelisi24 kbrdnzz skıntısız gectı bızım hıcbsey olmadı ateslenmedi huysuzlanmadı :) iyi düşün iyi olsun🌸🌸
Durunevaa kbrdnzz bizimkine ben ateşinin çıkmasını beklemeden calpol verdim asi da halsizlik yaptı galiba akşama kadar uyudu sadece emmek için gözünü açtı
minnostospik kbrdnzz eve gelince ateş düşürücü verdim hemşire öyle demişti biraz huysuzluk yaptı akşamda çok halsiz uyuyordu ertesi güne hicbir şeyi kalmamıştı
SertapHilal Bizde huzursuluk olmadı aksine uyku yaptı aşı, akşama doğru da ateşi 37.5 falan olunca calpol verdim bi sorun yaşamadık çok şükür
Muverrih SertapHilal aşıdan sonra banyo için birşey diyorlarmi bana aşıya gelmeden üç gün önce banyo yaptır dedide niye diye sormadım.
1203gb Bu perşembe yaptırdık. Bir sıkıntı olmadı. Biraz ateşi yükseldi ilaç içirdim. Huzursuzluk vs. Yapmadı.
zehranur01 Doktor fitil verdi ağrı kesici ateş düşürücü ama calpol gidip yazdırdım yinede fitil ilk defa duydum
Miniknur Hiçbir şey olmadı. Aynıydı bebeğim. Ateşi 38 olursa verirsin ilaç dedi. Aşı etkisini azalttığı için çok önermiyormuş doktorum