2 yaşında oğlum 3 haftadır burnundan nefes alamiyo aşırı horluyo ve 30 saniyede bir uyku apnesi oluyo doktor ameliyat dedi ama şuan enfeksiyon var yapamam dedi bir haftadır iğne yaptırıyoruz sürekli ateşi cikiyo kilo kaybı oldu hicbisey yemiyo bu ameliyatı yaptıran var mı