gnlmthn Beni yalnış anlamayın ama, bende bir oğlan var. 2 yaş sendromunda koltuğa bisikletle çıkıp üzerinde sürmek istyor, düz duvara tırmanıyor. Gece uykumdan kesiyorum akşamdan evi topluyorum, her gün süpürge açıyorum. Haftanın en az üç günü sıcak suyla vileda ve toz alma işim var. Toz alırken camları kapıları da şöyle üstten bi geçiyorum. Mutfak tezgahım her zaman derli toplu pırıl pırıl olmuyor, fakat ev hep öyle olmak zorunda. İki tane çocuğunuz var gerçekten yargılamak için söylemiyorum; On günde o ev ne hale gelir? Yere düşenleri alıp ağzına atmıyorlar mı, yerde oynamıyorlar mı? Yani o toz içinde, tozu geçtim ekmek kırıntısı abur cubur kırıntısı da mı olmuyor. Bence biraz oyuna çevirip çocuklarınızla birlikte temizlik yapabilirsiniz, silemiyorsanız da süpürmek on dakikalık iş. Çünkü sağlık açısından çocuklu ev toz barındırmamalı. Kötü niyetle, yargılamak için yazmadım yalnış anlamayın. Ben evi bir gün süpürmesem ayagımızın altı hep kırıntı olur çok günah, belki de biz çok dağınığızdır bilemiyorum 🤭