Balanne_ 14 aylık benimki de memede uyuyor.Gece kaç kez kalktığı belli değil.İki kez falan kalkınca ben uyanıp çocuğa bişey mi oldu diye bakıyorum artık o kadar alışmışım zırt pırt kalkmaya 😌 şahsi fikrim 2 yaşına doğru bıraktırmak.Şayet ağrılara dayanabilirsem.Tabi uğraşan eden sizsiniz en doğru kararı bebeğiniz için yine siz verirsiniz 😇