Mom09 Evet canım büyüdüler çok şükür 🥳 Ne ara büyüdü anlamadım bile. Bende endişe ediyordum. Sonra dedim keyfi yerinde aç olsa durmaz ki dedim. 4. Ayda o konuda çok sıkıntı çekmiştim düzeldi. Uyumadan önce imkanı yok emmezdi. Artık uykudan öncede, sonra da emiyor az da olsa ☺️ Çok heyecanlıyım ek gıda konusunda bnde 🤗 zaten artık 3-4 saatte anca acıkıyorlarmış. 😘