1anne1yavru Atak haftalarındalar. Benim kız 6. ayından beri ayakta MAALESEf, yetişemiyorum. Normalde usludur ama şu sıralar baya gıcık 🤣 Uykusu var uyumak istemiyor, uyusa gözü kapalı kalkıp oturuyor… Garip ya, bu atak 4. ay atağından da garip 🤷🏻♀️ Zaten blw ile başlamıştık, mideye çok bir şey gitmezken şuan hepten 1-2 gıdım yiyip atıyor yemekleri. Allahtan formulunu içiyor :/ Korkmuyorum çünkğ daha kötüsünü gördüm, 2 ay önce 6. hastalığa yakalandı, 12 saat ne formul ne yemek… 2 hafta falan sürmüştü. Bu arada mutlaka demir ilacı ve demir ilacı yanında c vitamini verin. Demir ilcı iştahsızlığı gideriyor, c vitaminiyle alınması gerk