Herkese merhabalar ya şuara inanılmaz iştahda artışım var özelliklede çikolataya ve şerbetli tatlılara emzirdikçe dahada arttı gbi bu durum 🤨 aranızda emzirirken Aralıklı oruç diyetiyle zayıflayan var mı ? Kendime dur deyip spora ve bu diyeti denemek istiyorumm ama sütü etkiler mi bilemedim 🤷🏻♀️ Aralıklı oruçta şöyle saat 11 de kahvaltı yapıyosun akşam 7 ye kadar sağlık şeyler tüketiyosun 7 den sonra asla bir şey yemek yok sadece kalorisiz içecekeler su bitki çayı maden suyu kahve vs tüketebiliyosun bu şekilde
doğumdan sonra kilomda baya kayıp oldu ama vermem gereken 10 kilo daha var 😅😭