AcemiHemsireanne Kızımın ( 3 aylık) uykusu var yatırıyorum ninni söyleyip uyutuyorum bana bakınca , beni görünce , sesimi duymasıyla gülmeye başlıyor . Heyecanlı şekilde elini kolunu hareket ettiriyor ve uyumuyor . Beni ciddiye almasını o an nasıl sağlarım ????
SertapHilal Ay benimkide aynı gülüp duruyo heycanlanıyo😂 Bende mecbur alıp geziniyorum evin içinde, biraz yoruyorum sonra emerken uyuya kalıyo
kubraozkan Ya şuan o anı gözümde canlandırınca ne kadar tatlı olduğu geldi gözümün önünee 😍😅 ama uyku saatinde de insanın artık pili bitiyo gece uykusuna dalsın biraz dinleniyimm istiyo haklısın ama şuan pek ciddiyet anlamıycak bence sen olabildiğince sev öp sonra uyku saatinde göz temasından kaçın ve hatta belki yarım kundak yapabilirsin bacakları serbest kolları kundak şeklinde en azından vücudunu çok sallamaz uykuya rahat dalar dene istersen canım