Bal_yavrum1 ben emzirirken 5.ayda kalkmamaya başlamıstı oģlum. Hafif mırıldanıyordu tekrar uykuya geçiyordu. Ilk 3 defa ise 2 ye düsurdü gece uyanmayi sonra 1 derken 5.ayda kalkmaz oldu. Bekliyordum ama mırıldanıyor mu yoksa açlıktan ağlayacak mı diye o şekilde ďüstü uyanmaları. Kilo alımı iyi olunca doktor gece beslenmesine gerek yok demisti ondan da içim rahattı. Sizde emzirme aralıklarını uzatabilirsiniz. Böylelikle düsmeye başlar uyanması. Gece uykusu candır. Güzel uyudu mu rahat kalkıyorlar. Gün içinde yeterli besini alıyorlar zaten