Nazomi16 yalnız 3 gündür doğum yaptım demişsiniz,o kıvamlı sarı süt öyle bir kıymetli ki lavaboda yada banyoda dökmenize gönlüm el vermedi,göğüsler rahatladıktan sonra ve elle sağmaya alıştıktan sonra o sütü süt poşetlerine sağıp ,bebek büyüyüp sütünüz yetmediğinde dğerlerndirmek üzere dondurucuya atın derim 😊