Gonca34 Kızlar 15 aylık bebeği olup çinko,propolis, d vitamini vs. Gibi vitaminler fln kullanan varmı oğlum herşeyden yemiyor bi kere doktora sordum meyvesini güzel yiyorsa gerek yok dedi ama yinede yeterli gelirmi ki bilemedim kullanan varmı sizlerden
ealimother Gonca34 d vitamini kullanıyoruz 600 geçtik bir yaş sonrası birde dr tavsiyesi üzerine bir multivitamin kış olduğu için bağışıklı güçlü olur dedi kan testi sonucu demiri bıraktık ki kan testi yaptırmadan kullanacağınız kesin birşey varsa o da d vitamini dr normalde de kullanılıyor bir yaş sonrası şimdi çocuklar zaten evde aksatmamak gerekli demişti
sahikakocarslanli Gonca34 18 aylık ocean in portakallı multivitamini kullanıyoruz benimkide yemiyor Dr verdi tırnakları çatlamaya başlamsti artık vitamin eksikliğinden
Kvrckanne Gonca34 17 aylık kızım bu yazdıklarınız hepsini 1 haftadır kullanıyoruz. D vitamine daha önce başlamıştık tabi. Dr. Bağışıklık sistemini güçlü tutmak istediğimi söyledim korkmadan dolayı oda bunları başladı. Çinko,propolis
Mihtesemanne Gonca34 ben sadece balık yağı kullanıyorum değerlerine bakmıştı doktor gerek duymadı o yüzden.
Gonca34 esrasrky ben onuda kullanmıyorum şuan sağlık ocağı bir yaştan sonra gerek duymuyoruz dedi ama bana saçma geldi açıkcası bizler bile kullanıyoruz ihtiyaç halinde bi kan tahlili fln istemeden kesiyorlar
Aysduha Gonca34 b12 d vıtamın cınko hersey var ıcınde vıtamınmıs canım iştah acıyormuş ama bizde hıc açmadı boy uzatması da güzelmiş yanı ben sadece ek vitamın olsun dıye aldım çünkü hcbsy yemıyor bebegım
esrasrky Gonca34 d vitaminin 2 yaşına kadar kullanılması gerek diye biliyorum ben. Bizim doktorlarımız bırakmamamızı önerdi hele şu pandemi döneminde.
Gonca34 Aysduha maalesef benimkide hiç yemiyor önceden güzeldi ama ben pozitif çıktım karantinadaydık o günden beri gitti iştahı sadece beni emiyor ve meyve yiyor biraz 😞 siz doktor öneriylemi aldınız peki bunu
Gonca34 ealimother evet aslında doğru peki hangi d vitsminini kullanıyorsunuz bende alıp başlayayım tekrardan
Aysduha Gonca34 evet benımkı hcbsy yemıyor günden güne kılo veriyor sızde bı doktorunuza danışın derım muhendısoğlu fln tavsiye ediyor organık yanı
ealimother Gonca34 ocean yada nutrigen ha yukarıda belirtmeyi unuttun dr balık yemeli 2 gün eğer yemezse balık yağı kullanabilirsiniz demişti bilgin olsun
Gonca34 sahikakocarslanli peki iştahın açtımı balık yağı farkını gördünüzmü birde ne kadar veriyorsunuz günlük ölçek olarak
Gonca34 Mihtesemanne anladım bende kan tahlili yaptırıp öyle ilerleyeyim o halde balık uağı ne kullanıyorsunuz bu arada
Kvrckanne Gonca34 zinco şurup (çinko) polivit şurup (multivitamin) eğer kullanacaksın lütfen doktorunuza danışın.
Portakal Gonca34 d vitamini ve balık yağı kullanıyorum. D vitamini ocean balık yağı mollers biraz pahalı ama en iyisi oymuş 🤷