Deniss99
Bebeğim sürekli kusuyor her ağzına yabancı madde girdiğinde oluk oluk kusuyor yani hiç bi ilacı kabul etmiyor rota aşısını bike kustu doğduğundan beri böyle reflu dedi doktor yüksek yatırıyorum ama hiç bitmedi motillium diye bi ilaç verdi aç karnına ama onu da kusar kesin 4 aylık oldu çok hasta grip oldu ama ilaç içemediği için iyilesemiyo