Miniminti Merhaba anneler 4 aylik bebegimin üst yan dişleri kabarmış ve surekli kaşıyor.oncelikle on disler cikmaz mi normalde ayni durumu yasayaniniz var mi
Fatmanur1703 Miniminti alttaki dışı çıkıyor sonra üst on dişleri sonra yanındaki dişler sırasıyla benimki de 4aylik olcak eli hep ağzında
1anne1yavru Miniminti sırası yok ki önce alt iki diş çıktı sonra üstten iki köpek dişi çıktı çok çirkin ve komik duruyordu 😂
Saglik Fatmanur1703 benimkinde öyleydi şimdi 8 aylık olcak bir kaç güne o tombul şişlikler gidiyor yavaş yavaş damak düzleşiyor şimdi alttaki iki dişi kabarmış beyaz beyaz duruyor bende şaşırdım ilk başta köprk dişler mi çıkar diye ama öyle değilmiş
Petitom 1anne1yavru merhaba canım benim bebeğim de ilk alt iki çıktı şimdi de üstün yanları çıkmış da sonra hangisi çıktı hemen çıktı mı üstün ortaları
Symirna35 Miniminti merhabalar benim oglumun ayni an da alt ve ust ikiser disleri cikti guzel anne.olabiliyor yani bence😍sevgiler😘
Mihra- Miniminti sırası değişebiliyor 8 aylık olucak 2 gün sonra kızım üst dişleri çıktı öne altlarda patlamak üzere
1anne1yavru Petitom evet peşine üst ortalar çıktı ilk başta biraz çirkin duruyor ama sonra alışıyor insan 😬😂😂
Petitom 1anne1yavru ben de görünce şaşırdım diyorum ortalar bu kadar uzak duramaz neyse sorun yokmuş 😂