Merhaba arkadaşlar13 ekimde 14 ayımız bitecek 15e gün almış olacağız
Kızım bu 1 haftadır öfke nöbeti geçiriyor kendini yerden yere atıyor ve bazen bilerek yapıyor deneyimli anneler lütfen bunun geçici olduğunu çok kısa sürede bitecegini söyleyin bazen içten içe sinirleniyorum 😞