Sebat321 Merhaba arkadaşlar doğumdan ne kadar sonra regl oldunuz ? Ben 7 ayı doldurdum hala olmadım🤦🏻♀️ Normal mi acaba
Elifbusemom Sebat321 bende olmadım 10 aylık kızım var doktor 18 aya kadar normal dedi bekliyoruz bakalım 😉
Sret Sebat321 bende olmadım 4 aylık adet belirtilerim var karın bel bacak ağrılarım oluyor sanki şimdi olacakmış gibiyim ama olmuyor 🤷♂️ sinir oluyorum böyle inşallah oluruz ya
Miraveben Sebat321 evet tam tamına 2 yıl zaten olduktan 1 ay sonra tekrar hamile kaldı bi 2 yıl daha rahat galiba 😂