Okumanıza değecek, normal doğuma teşvik edecek hikayemi paylaşıyorum sizlerle…
LİNA’M - 38+6 - 14 KASIM 2020 - 09:20 🎀
Bende doğurdummm, diyebilmekte varmış.🤱🏼
Evet güzel anneler, şu an prensesim yanımda uyuyor. Size bol tavsiyeli normal doğum hikayemi anlatacağım. Öncelikle en önemli olan hiperaktif olmak, hamileliğim hep hareketli geçti. Eşimle akşam gezmelerine gittik, evde temizlikleri hep kendim yapmak istedim. Anlayacağınız hiç yerinde durmayan bir hamileydim. Gelelim saadete..💁🏼♀️ Doğumdan bir gün önce içimize doğmuşcasına, hastane çantamın son rötuşlarını yaptık. Evi tekrar bir temizledik, nevresimleri yıkadık. Ben zaten son bir haftadır hep sıcak suya oturuyordum, egzersiz yapıyordum. O gecede kalktım evin merdivenlerini 10 kere inip çıktım, 10’dan fazla squat çektim, bacak egzersizleri yaptım, 20’den fazla hurma yedim, oda yetmedi kalkıp poğaça yaptım.😋 Normalde de çok fazla enerjiktim zaten, o yüzden rahattım. Son zamanlarda çok geç yatan ben o gün eşime, bak birden doğuma falan gideriz hastane çantasında bu burda, şu şurda diye anlattım ve uyudum. Sabah 6:57’de suyumun gelmesine uyandım, eşimi uyandırdım. Uyku sersemi ne olduğunu anlamadı, patronunu arayıp geldi abi dedi, patronu ne geldi oğlum dedi, eşimde su geldi abi dedi, patronu ne suyu oğlum dedi, oda eşimin suyu abi bebek geliyor dedi 🤦🏼♀️ O an ki heyecanını ve telaşını asla unutamıyorum.😁 Annemi aradım ve annem eşimden de telaşlı, onların beni sakinleştirmesi gerekirken ben onları sakinleştirdim.🤷🏼♀️ Eşim bir an önce hastaneye gitmek istesede ben ısrarla beklemek istedim. Suni sancıdan ve açılma sürecinden çok korkuyordum. Acı eşiği aşırı düşük bir insanım, regl sancısına bile dayanamayıp ağrı kesici iğneyle ayakta dururdum siz düşünün. Kalkıp duşa girdim, eşimin çalıştığı yer evimizin karşısı onuda gönderdim hemen işini halledip gel dedim çünkü başımda durdukça gidelim diyordu.🤦🏼♀️ Eşim geldi nevresimleri değiştirdik, oturma odasının kırlent yüzlerini, tv battaniyelerini falan yıkamıştık onları düzenledik. Eşim evi süpürüp, çay demledi kahvaltı yaptık. Üzerimi giydim, taksi çağırıp annemi aldık, tabi o sırada sancıyı geçtim benim ıkınma hissim dahi gelmişti. Suyum 6:57’de gelmişti, biz hastaneye 8:30’da gitmiştik. Annem ve eşim en büyük destekçilerimdi Allah onlardan razı olsun ve başımdan eksik etmesin. Doğum acile girişim yapıldı, açılmama baktıklarında 9 cm olduğunu ve doğumun başladığını farkettiler. Üzerime çarşaf atıp, doğumhaneye çıkarttılar. Bu sırada bana nasıl bu kadar açılma olmasını başardığımı soruyorlardı. Çatala aldılar beni, doğumu başlattılar. Sancılar kolay demeyeceğim tabi ki zordu ama sadece o an zor geliyor. Doktorum sağolsun güzel sakinleştirdi, sen 9 cm’e kadar evde beklemişsin kadınsın bunu mu yapamayacaksın dedi. İlk doğumun olduğuna emin misin, çok tecrübeli ve hırslı duruyorsun dedi. Benim zorlandığım yer, dikiş zamanıydı. Kanamam durmadı ve kan değerlerim zaten çok düşüktü ondan korktum. Onun dışında iyi ki normal doğum yapmışım.😜 Size tavsiyem güzel anneler, bol bol egzersiz yapmanız ve hurma yemeniz. Bu arada bende doğuramıyorum postuyla, meşhur totemi yaptıktan sonra doğurdum. Doğum sırasında hepinize dualar ettim, sormak istediğinizin sorular olursa yanıtlarım. Allah herkesin bebeğini bağışlasın inşallah.🤲🏼👼🏻🤍