Woody Merhaba, Ara dönem çekimi yapmak istiyordum. Yılbaşına denk gelince kar kış konsepti olsun diye karar verdik.ancak ben ne giyeceğim hiç bilmiyorum 😀 Fotograf çektirmeyi planlayan car mı? Ne aldınız acaba kendinize?
Sarileblebi Woody kızıma geyikli kadife tulum geyikli taç ben kırmızı tüllü elbise spor eşimede noel temalı kazak kot 🧡
Woody Kids123 kızıma fotografcısa var da ben ne giysem, eşime ne alsam bilemedim. Onun yeşil ekose li gömleği var. Kendime ona uygun bir şey bulamıyorum. İkimize birden alsam karar veremiyorum Size aile çekimi yapılmayacak mı
Kids123 Woody sen elbise giyebilirsin kırmızı veya boğazlı kazak pantolon eşinde Sana uygun giyebilir kızının giyeceği ne renk nasılsa ona göre kombin yapın yok ben sadece kızımın fotoğraflarını çektircem